onsdag 24 oktober 2012

Ett paket kommer lastat...



Igår hade jag en rätt trist dag, på sätt och vis i vart fall; grå trist väder, skallvärk from hell+ allmänt ont i kroppen. Två ungar skulle till bvc för vaccination och äldsta skulle skjutsas till Lan (vilket innebar att stå på en trist parkering och vänta i 20 min i kall snål blåst innan kompisarna dök upp).

Men sen, hämtade jag mitt paket från JNY och åkte hem till stugvärmen. Både 5åriga L och jag var lyyyriska när vi öppnade och fick se alla härliga 5 kilona tyg som det "Hemliga paketet" innehöll.
Mums fillibabba för en tyg-galning som jag. Idag ska de snurra  i tvättmaskinen, bara jag blir klar med dagens ordinarie tvätthög (som Ozzy bättrade på duktig imorse genom att bajsa ner hela mammas sida av sängen. Men han är grymt förlåten. Han sov nämligen för allra första gången i sin egen säng mellan 21-02!!! Hoppas att det blir en vana :)

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar