torsdag 12 september 2013

Öppnat paket =)


Efter en natts sömn kändes det som om mina tankar sorterats något. Även om det naturligtvis är jobbigt med allt runt min pappa och hans sjukdom så rullar livet på och glädje måste man tillåta sig själv att känna emellanåt. Även under jobbiga perioder. 
Så i morse hämtade jag in mina paket från bilen och öppnade dem. Tänk att tyg kan ge sådan hjärtklappning :)
Såå himla nöjd med mitt hemliga paket från JNY Design. Många olika tyger, blandade färger och mönster och material. Idéerna har redan börjat flockas i mitt huvud, men först ska dem en vända i tvättmaskinen.



Och böckerna. Ja, varför just dessa det kommer jag nog berätta om någon annan dag. Men dem kommer alla vara väldigt användbara här hemma, det vet jag helt säkert :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar