tisdag 25 oktober 2022

Jag har en plan!




Livets vägar har en tendens att vara rätt krokiga. När man tror att man har något utstakat framför sig så kommer det helt plötsligt en annan stig i ens väg som man slår in på och så är man oanat på väg åt ett annat håll än vad man från början hade tänkt. Det är väl lite så man kan beskriva min situation just nu. Hade väl aldrig kunnat tro att jag skulle vara hemma på ytterligare en föräldraledighet 47 år ung 😉 Men nu är jag det! Och lika lite som vi velat ha de äldre barnen på förskolan i tidig ålder, lika lite vill vi det för Colin. efter ett år på förskollärarprogrammet är jag än mer övertygad om att vi gör rätt med att vänta med förskolestarten. Men, pengar växer inte på träd och föräldradagarna är inte outsinliga, så något måste man hitta på för att få den ekvationen att gå ihop.


Nu har jag gjort en plan för nästa år så det är bara att vänta och se att det går i lås. 🤞 Vad det är återkommer jag om när vi vet.😄



 


Kram

😘


 

Läser just nu; Skuggorna och regnet - Håkan Nesser
Tittar på just nu; Säsong 9 av Blacklist som äntligen kommit på Netflix 👍 Som jag har längtat!!!🤎


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar