torsdag 8 mars 2012

Dregglisar o väst

Och så kom jag igång igen med förberedelser inför lille sjuans ankomst. Lååång tid kvar visserligen, men något måste man ju göra så att tiden går fortare, eller hur ;)
Ännu flera regglisar sydda, flera tillklippta. Och en ytte-pytte-liten väst som kommer matcka välkomst-kitet som är beställt från Ellos.
Funderar över vagnen också. Har en kombi med lift som använts till döttrarna. Vill inte ha en nyfödd i lift igen så en liggvagn är ett måste. Antingen ska det köpas en citykorg till emmaljunga-chassit. Eller så vill jag ha en begagnad liggvagn. Jag önskar jag kunde hitta en som är likt den ag hade till de två första sönerna, men eftersom dem föddes i slutet på 90-talet så kan det bli lite svårt kanske...!? "Renoveringsbehov" inget hinder i vart fall, pimpar mer än gärna till min vagn från grunden ;)
Nästnästa lördag är det en begagnad-marknad för barnkläder/grejer som jag ska på, vem vet. Kanske fyndar en liggvagn där. Kollar hur som helst av blocket och annonsblad precis heeela tiden.
Hittade en retro i röd galon endast 2 mil hemifrån!!! Jag hade formligen älskat att ha en sådan vagn, men jag vet att sambon...harkel...skulle bli tokig och vägra köra den för han skulle skämmas. Ok då, retro är snyggt, men en 90-talare är bättre gung i.

Ska sälla mig till småttingarna framför bomba, den yngsta ser ut att slocka när som helst.
God kväll!Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar