måndag 16 december 2013

"firat"


Idag har jag varit och träffat honom ska gör bouppteckning efter pappa. Alla papper är nu genomgångna och allt uppskrivet osv osv. 
Kanske inte egentligen något att fira så där, men det känns skönt att det är gjort nu. Bara att vänta på det färsiga pappret från honom som jag ska skriva under och sen iväg med det till skatteverket (sen vänta några veckor medan det mal genom deras kvarnar förstås).
Jaja, så lite firade blev det iaf. Med räkmackor...två stycken till mig ja...har en omåttlig hunger för tillfället...

Och min trötthet har jag fått en förklaring på. Barnmorskan ringde idag och det visade sig att blodvärdet var nere i 110 (redan!) samt att jag hade "väldigt dåliga järndepåer". Har visserligen tjyvstartat med Blutsaft (och äter redan Aco Gravid), men det räcker antagligen inte. Måste skaffa hem järntabletter också. Jag som annars brukar ligga på 125-130 i hb vid inskrivning för att rasa till runt 110 runt v 30...hoppsansa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar