tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!


Med hopp om ett fint, härligt och kärleksfyllt 2014

2 kommentarer:

  1. Hej
    Gott Nytt År. Jag har precis hittat till din blogg och jag tycker du skriver så bra och inspirerande. När jag läser om hur din mormor och moster inte kan glädjas åt din graviditet blir jag ledsen och känner igen mig. Själv har jag 6 barn, dom fyra yngsta är tvillingar. Så när jag fick mina yngsta tvillingar så tyckte min mamma att det var hemskt. Jag minns en jul när dom skulle komma hit och vi hade inte setts på länge. Det första hon sa när hon såg var att jag såg stor ut. Det låg så mycket mer i dom där orden minns jag

    SvaraRadera
  2. Hej igen
    Jag hann inte avsluta kommentaren. Plötsligt gick det inte att skriva mer. Jag ville bara önska dig lycka till med graviditeten och hoppas att du kan skaka av dig deras reaktioner. Hälsningar från Maria i Umeå

    SvaraRadera