onsdag 27 september 2017

Hösten är här




Nu är verkligen hösten här på riktigt. Dimmigt på morgnarna så att man riktigt ser dropparna i luften.

Vi som är vana att kunna ta det lugnt på morgonen fick en lite annan start idag eftersom jag skulle på ett möte i stan. Son nummer fyra har börjat på gymnasiet i höst och det var dit vi skulle. 

Men nu är vi iaf hemma igen och ska ta tag i lite sysslor. Jag håller på att rensa ur en massa här hemma. Jag har köpt hem lite plastbackar och trådbackar som ska hjälpa mig att få lite bättre ordning i den största garderoben. Just nu är allting uppstaplat i en enda röra. Massor av det som ligger i den garderoben är utlagt i diverse köp-o-sälj-grupper på facebook och jag bara väntar på napp. Hoppas att det ska rulla på lite nu när lönen har kommit för de flesta. 
Så det är det jag ska ta tag i nu, istället för att sitta vid datorn egentligen. Meeeen, fick hem min alldeles nya dator igår, så kändes tvunget att prova den lite ;) Den gamla som köptes för åtta (!!!) år sen har gett sin sista suck.

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar