onsdag 18 april 2012

Kroppen är tudelad

Just nu känns det som att jag har två kroppar i en och samma. Överkroppen är pigg och vill göra något heeela tiden. Men underkroppen har gått på semester. Fogarna, ligamenten, åderbråcken och nu även vatten i benen säger bara stopp!!! Vill inte!!! Orkar inte!!!
Frustrerande, ja men visst! Men inte på långa vägar att jag tröttnat på att vara gravid för den skull ändå :D
Imorrn ska jag och töserna träffa faster o farbror som är på besök från fastlandet. Pga av deras besök har jag städat som en toka i flera dagar, men idag beslutade jag mig för att köra bil till pappa skulle vara lindrigare än att städa klart huset. Vilken lättnad! Ok, fogarna gillar inte bilkörning, men de hatar verkligen dammråtts-jakt!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar