fredag 20 april 2012

Tid för krokusar

Så fint var det igår morse. Idag har bara regnet öst ner hela dagen, vilket iofs inte gjort något då vi ändå varit inne o pysslat. Tvättat, bakat 4 lantbrödslimpor, gjort lite fint i vardagsrummet och skurat några golv.
Igår träffade jag och döttrarna min faster Gulli och hennes man Stig. Var ganska många år sedan sist, 3 år sedan Gulli var här med en väninna, minst 5-6 år sedan hon hade med sig sin man. Men de var verkligen sig lika. Det är bara jag som har fått flera barn sen vi sågs senast. Och så lär väl också vara fallet tills vi ses nästa gång ;) Tro väl inte de kommer till ön förrän efter lill-killen kommit till världen va!?

Ua mig vad jag är trött ikväll. Inte mer än åtta och jag funderar redan på att lägga mig. Men det får nog bli ett avsnitt Lark Rise to Candleford först va, sen lite läsning, innan sömnen kallar.

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar