torsdag 26 oktober 2017

Paket med det bästa


Var ut en liiiten sväng igår i rusk-vädret. Vad gör man inte för att få hem sitt paket? För det hade väl inte ett dugg att göra med det att 16-åringen skulle hämtas vid bussen i samhället...? Iaf ett helt ljuvligt paket att få öppna. Mera garn från Novita 7bröder i färgen "brand" som är såå vacker. Och böcker av den bästa; Bodil Malmsten.
 Jag har varit alldeles för dålig på att läsa på senare tid, men hoppas komma igång med det igen nu under höst och vinter. 

Bodil, kära Bodil Malmsten. Jag slukade allt av henne för en massa år sedan. Mina bokhyllor har genomgått ett antal rensningar, men Bodils böcker har fått stå kvar. Nu är det dags att kasta mig över hennes skrivna ord igen och jag ser  fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar