måndag 9 maj 2022

Rensat o sålt


 


Under påsklov-veckan tog jag äntligen tag i lite rensning igen. Något man behöver hålla efter kontinuerligt märker jag 🙃 Jag själv gillar att fynda begagnat, men det är jag knappast ensam om. 😉 Det som nu har blivit utrensat har jag lagt upp i olika köp- o säljgrupper på fb. Sen är det bara att vänta tills någon nappar. Mycket av det har blivit sålt, en del är ännu kvar, men rensningen fortsätter jag ännu med. Tack vare försäljningen har jag haft råd att slänga ut ytterligare en efterlysning på en Kronan duo/s som var en sådan vagn jag ville ha från början till Colin. Denna gången dök det upp en direkt i närheten. Nästintill ny o oanvänd då det barnet hade varit vagn-vägrare (raka motsatsen till Colin alltså) 🤪 Så äntligen blev det rätt! Envisheten och väntan på tillfälle lönade sig 😉

Den blå cityn ska med andra ord säljas, men tillbehören (regnskydden, myggnät o åkpåsar ) behåller jag till duon förstås. 

Vi var ute på en provrull direkt vi kom hem förstås och den blev som synes godkänd av lilleman och han sov vidare i trädgården efteråt 😁👍





Det var iaf någon fördel med att jag hade så många olika vagnar till Eddie; denna gången visste jag exakt vilken som är bäst för oss 😁


Kram

😘


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar