torsdag 7 april 2022

Polarfrallor


 

Jag bakar ganska mycket bröd till familjen eftersom det både blir godare och framförallt så är det betydligt billigare än att köpa i affären. Dessvärre kan jag känna att jag ofta fastnar i samma recept hela tiden och det kan bli tjatigt i längden med samma samma samma. Åtminstone för oss vuxna. Det luriga med att prova nya recept är ju att man inte vet hur det kommer att mottagas av barnen och man kan riskera att få en väldigt tjurig morgon när det enligt något barn "inte finns något gott bröd" att äta.😣 Men trots det vågade jag mig på att prova något nytt idag som jag fick se på Instagram häromdagen. Barnen brukar aldrig tacka nej till köpta polarbröd så jag tyckte att det var värt att ta risken. 😅

Receptet hittar ni här hos Lindas bakskola.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar