lördag 25 november 2017

Själavård - att vårda själen



Fick bli en stunds själavård idag. Vandra i skogen med min vovve, bara hon och jag, var precis vad min myrstack i huvudet behövde. Virrvarret av tankar blir liksom ut-trasslade och rakare efter en timmes skogsluft med min fyrbenta nalle. Hon och skogen har den inverkan på mig.


Drömde konstigt inatt igen och för en gångs skull kom jag ihåg bitar av drömmen; Eddie pratade med mig på engelska så att inte de andra skulle förstå vad han sa för hemligheter till mig!!??
Detta hände när vi alla satt i en väntrum, hela familjen var på plats för att komma in till BUP. Alla barn skulle kontrolleras av BUP för det hade Magdalena Andersson (jaa, finansministern!!!) bestämt att det skulle göras. Hua mig vilken dröm! Och jag kan inte låta bli att undra vad en drömtydare skulle kunna tolka fram ur den...

Dags för lördagsmys med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar